Lördagskväll

Alltså...jag vet inte vad jag tycker om det här. Sitta ensam en lördagskväll, hur spännande är det!? Helt ensam är jag inte, Moa har somnat på soffan. Neo sitter och spelar på datorn. Tv:n visar "Sommarkrysset" där Sanna Nielsen i skrivande stund förstör Robyns låt "Bra mine". Synd att hon sjunger den tycker jag. Nu är kaffet klart och jag ska sätta mig på balkongen och dricka det. Passar på när det är 26 grader ute. Åter till inledningen...jag föredrar sällskap. Kommer nog aldrig bli en som föredrar att vara själv. Jag är en social varelse. Jag saknar HONOM otroligt mycket, gud vad jag längtar tills vi ses igen! Dagen har varit bra. Åkte hem till min jobbarkompis Linda, där spelade vi Kinect, åt tacos till lunch, drack kaffe, barnen åt glass. Sen gick vi till lekparken hos henne och sen vidare till Haninge centrum. Jag köpte 3 par byxor åt Moa, kallingar och strumpor till Neo. En baddräkt från Panos Emporio till Moa, den var nedsatt till 90:- Till mig själv blev det en ny mascara. En termometer köpte jag också, som visar inne- och utomhustemperatur, det har jag saknat här hemma. Nej, nu kaffe på balkongen. Imorgon blir det bad och sol vid Rudan. Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0