En skön dag har snart passerat...

Idag har det varit sol för hela slanten.
Det är härligt det.
Jag, Helena och Robin låg utanför mig på gräsmattan o lapa sol.
Helenas rygg kan vittna om det : -)
Glass till lunch, tackar Pontus för det, han sa att jag skulle ta hem o dela med mina nära och kära.

Åt Oden till middag, pizza med bearnaisesås, känner mig fet efter det.
Sen blir det inte direkt bättre av att jag trycker i mig muffins efter det.
Men det var gott till kaffet, satt ute på gården ett tag så Neo hann cykla innan det var dags för sängen.

Snart är det fotboll på tv.
Egentligen bryr jag mig inte ett skit, men vi fick för oss att vi skulle se matchen, så nu blir det så.
Alla andra gör ju det...HEJA SVERIGE!

Nu ska jag gå o pröva klänningar för att se vilken jag ska ha på mig på fredag på slutskivan.
Det kommer att bli skitkul!

Skönt att bara jobba en dag, sen är det fredag och då blir det subway på lunchen, efter jobbet
direkt till Helena, sen vidare till Natta men då ställer jag bilen hemma först, så man kan supa till.

Pratade med storebror som sa att han kunde hjälpa mig att sätta upp tv:n på väggen, skönt att det blir av.
På söndag kanske... sen kan jag fortsätta med vardagsrummet...när jag blivit rik.

Helena ska inte få sova längre, tänker nu väcka henne (hon sussar i min soffa efter en hård natt),
hon ska få vara smakråd.

Trevlig kväll till alla fotbollsfreak (som jag)!

Kommentarer
Postat av: helajni

För Sverige är så BRA! :)

2007-06-07 @ 11:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0