Helgen är över.

Inte riktigt än men om ett par timmar är helgen över.
Synd.
Det har varit en bra helg.

I Fredags var det slutskiva, riktigt kul, dansade massor.
Det tråkiga var att det blev så jävla mycket folk där ett tag, så himla svettigt!
Gick därifrån innan de stängde, kanske vid 02.00, då gick vi till donken.
Killarna kämpade med Nattas klänning i ca 10 min, den hade gått sönder...
Efterfest hos Millan! Elller ja, efterfest är väl att ta i, det var inget drag direkt, men vi fick i oss lite mer sprit iaf.
Det var en lyckad kväll/natt.

Lördagen spenderades på Rudan, inget bad för min del, var endast ute efter att få färg.
På kvällen blev det grillning hos Anton, samt lite spel, en relativt lugn kväll.
Vakna hos Anton, det blev lättast att sova över där för mig o Frugan.
Ut o la oss i solen. Sen åkte vi till Grindsjön, där badade jag faktiskt, trots den badkruka jag är.

Har saknat Neo i hegen, eller både och, jag har haft en rolig helg, men det blir lite tomt utan honom.
Samt att jag får lite dåligt samvete när inte jag har honom.
Men man får väl hoppas på att nästa helg blir lugn.
Han är ju faktiskt hemma nu, så nu ska jag inte klaga.

Hade varit mysigt om du hade kommit hit ikväll, men vi tar det en annan dag.

Jag fattar inte alltid vad jag håller på med.
Jag är inte en lika bra människa som jag har varit.
Jag känner mig ensam, men agerar man som jag gör, lär man inte bli mindre ensam.
Men jag orkar inte ångra mina handlingar, jag orkar inte älta det.
Det finns ingenting jag kan göra åt det nu ändå.
Plus att det var ju ett medvetet val, jag kan inte skylla på någonting.
Ibland känner jag att jag vill bara leva i nuet.
Men det är väl för att jag inte är nöjd med livssituationen just nu.
Försöker att inte tänka så mycket på det, eller på det sättet.
Jag vill hitta "den rätta", han som man älskar över allt annat.
Jag vill känna så som jag bara känt för en person tidigare.
Tills dess; så myser jag med dig mitt "tidsfördriv".

Ungefär så som jag tänker när det gäller min ekonomi just nu.
Det ser mörkt ut.
Men mat finns i frysen, så överlever gör man nog.
Vågar inte kolla mitt konto...väntar nog ett par dagar med det.

Nej, nu måste jag hoppa in i duschen, känner mig inte så fräsch efter en hel dag i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0