Lite ledsen...

...varför?
Ja, det kan man undra.
Olika faktorer som påverkar tror jag.
Men det ligger nog nånting i det Helena sa nyss;
när saker och ting inte riktigt är som man vill att det ska vara.
Jag hade inte tänkt mig att livet skulle se ut som det gör just nu.
För det mesta trivs jag och har riktigt kul, men det känns tomt.
Jag vill ju vara seriös, jag vill ha en partner som man kan dela allt med,
 jag vill inte bo i den här lägenheten hela livet.
Jag vill ha fler barn...
...inget bråttom med just det, det finns gott om tid, men jag vill träffa den där speciella personen i mitt liv.
Kommer väl när man minst anar det, och under tiden får man försöka ha kul och inte vara nere alltför ofta.
Det får lov att räcka med den återkommande "söndagsångesten", Natta du vet vad jag pratar om.
På dagen är det OK, eller bättre än så har det varit idag.

Låg o drog mig till 10.30 imorse, frukost på balkongen, såklart!
Säger det säkert för 20:e gången, men jag älskar verkligen solen!
Pappa och Jack kom hit, han knappt kliva in här förrän jag tvingade med dem till
Bergadagarna. Det var kul att göra något, hälsa på kossorna och grisarna : -)
Vidare till Östnora för att få i sig lite mat, värsta söndagsmiddagen: Bratwurst o Pommes,
Tack far! Det var hursomhelst ett perfekt matställe med tanke på att snorisarna (Neo o Jack)
var med, de sprang runt på minigolfbanorna (orkade inte skrika på dem att de inte fick göra det), busigt!

Så fort jag och Neo kom hem, började ångesten komma, vill inte vara ensamen, tack Lisen som kom
och höll oss sällskap.
Jag vet, det är inge synd om mig, och jag är inte ensam, jag har ju Neo.
Men den som förstår vad jag menar, gör det, ni andra: skitsamma...

Imorgon; ny vecka, nya tag! Björn är tillbaka efter 2 veckors semester, jippie!
Det var lite tomt utan honom i mupphörnan på jobbet.

På tisdag ska vi berätta för Neo om Albin som inte fick vara lillebror till Neo....
Fan vad sorgligt!!! 

Nu är det verkligen hög tid för mig att sussa kudde, God Natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0