Nu är det film som gäller.

Midsommarafton hade jag kul.

Det var i fredags det.

Neos farmor undrade om inte Neo fick vara där...

...det tackar man inte nej till.

Jag och Helena hoppade över sill-lunchen, det blev en skagen-baguette i Kista istället.

Vi hade då införskaffat oss varsina klänningar att ha på oss på kvällen.

Det var dock bara min klänning som gick sönder, på 2 ställen.

Vi två åt "kött-sallad" hos mig.

Dvs fläskfilé med sallad som tillbehör. Till det; en skön sås...

Efter jag fått i mig en vinare åkte vi till Tungelsta, det var kul där.

Körde lite twister och dansade med en riktig dramaqueen, inget fel med det.

Bögar är roliga.

När vi hade gjort vårt där åkte vi hem till Emilia i Handen.

Gungade lite i hammocken, tror inte att vi var där så värst länge, var lite full då.

Sov, gjorde vi så småningom, jag och tre till låg som packade sillar i min säng...

...till en början iaf.


Gårdagen, Lördagen var lugn, tråkväder.

Hämtade Neo.

Hade några vänner här på tacos.

Tittade på tv. Somnade i soffan.

Skönt det för jag ville verkligen inte lägga mig och grubbla och tycka synd om mig själv pga honom.

Jag är lite ledsen för att han inte har hört av sig.

Men försöker att inte tänka så mycket på det.


Idag har varit en bra dag.

Synd bara att man inte gick upp förrän 11.30.

Men jag kunde ju inte veta att det faktiskt var FINT väder.

Vi åkte till Grindsjön ett gäng. Skönt. Slappt.


Nu ska vi se på Göta kanal 2, Helena, jag och två karlar.

Sen är det sovtajm.

Nu ska jag gå in och pussa på min gullunge som inte har somnat än.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0