Så flöt den här arbetsdagen på den med.

Idag har vi haft fullt upp på jobbet-verkligen!
Men man har ju ringt på som bara den, och nu såhär mot slutet av arbetsdan känns det bra faktiskt.
Nu kan jag ta ett djupt andetag, och andas ut...
Var lite trött för en timme sen, men då är det tur att Burn finns där och piggar upp en.

Idag är jag gladare, jobbar bara en dag till, sen är man lediga, woohoo!

Nu till något annat.
Tänkte så här: his lost! Eller hur...?
Måste tänka så iaf.
Jag vill ju inte HA honom direkt heller, bara "någon".
Alla mår vi bra av lite lite positiv uppmärksamhet, och man (jag iaf) mår bra av att få bekräftelse.  
Men en av de mest irreterande saker som finns är när någon inte svarar i telefon,
det tar jag som en riktig diss.
Vägra bara säga vad man vill och tycker...

Snart: cykla till dagis, sen till affären, hem o laga pasta med jättegod pastasås!!!, leka med Neo
ett litet tag fram tills det är dags för nattning.
Sen ska jag passa på att damma, dammsuga, göra rent åt firrarna, fixa naglarna och sånt där kul.

Nu måste jag gå och kissa, kanske det är 6:e gången idag?
Vet inte riktigt, spelar för den delen ingen större roll heller.
Jag hoppas på en fortsatt bra dag för mig och folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0