Show me love, då mår jag bra!

När jag är hemma-vill jag bara hitta på något kul, utanför lägenheten.
Får panik, det finns självklart saker att göra, men inget roligt.
När jag sen är ute på äventyr, ja då känner jag mig lite stressad för jag vill hem.
Hur konstigt är inte det då?

Fick sluta tidigare idag efter ett mycket bra säljmöte.
Våran chef är riktigt bra, jag gillar henne, hoppas hon vet att hon gör ett riktigt bra jobb.
Åkte hem, värmde Findus "Pepparbiff", inget barn hemma idag heller...

Jag pratade med Matte, det kändes riktigt bra.
Jag saknar honom på nåt konstigt jävla vänster, så ofta som jag hatar honom, och
har önskat att jag slapp honom i mitt liv.
Men jag tänker på honom, på allt kul vi har gjort.
Vi var ändå tillsammans i 4 år.
Det är väl för att jag aldrig har haft så kul ihop med någon som med honom,
som gör att jag kan tänka positiva tankar om honom oxå.

Hursomhelst, efter jobbet satt jag hemma, hade lite panik, för jag ville göra något.
Så jag och Natta åkte till Handen, letade vita leggins som var slut överallt!
Fan!
Åkte till donken och fikade, struntade i stundens hetta att jag håller på att gå upp i vikt.
Det är knullvärt fett, så det så!
Att åka bil, med hög musik, tuta på karlar och dansa (vifta på armarna lite) är så himla härligt.
Jag har haft kul idag, trots att vi egentligen inte gjorde något SPECIELLT.

Tänkte att jag inte inte skulle tjata så mycket om Bastian,
vill bara informera om att gårdagskvällen var mys, som alltid med honom.
Stackarn, försov sig för andra dagen i rad. Icke bra!

Robban du är så bra.
Du bara är det helt enkelt, en riktigt fin vän.

Tänkte på en sak, får man hata barn som glor?
När ett barn bara stannar upp och glor på en som om man vore ett spöke, och de släpper inte blicken.
Så jävla irreterande! Natta hade lust att slå ungjäveln idag, det är fel.
Men man måste ju få tänka såna tankar...

Ibland kan man känna sig ensam...
Det betyder så mycket när någon visar att den tänker på en, att någon tycker om en.
Det vet man ju, men man behöver få höra och bli påmind om det.
Som ett sms där det står: JAG ÄLSKAR DIG! min smula...
Man blir sådär glad : )
Eller "Hoppas du har en bra kväll! Kram lilla du"
Säger det igen, jag är så glad över vännerna jag har.
Jag älskar ER!
Ta åt er ni som vill, ni vet ju vilka ni är!

Klockan börjar bli mycket, jag vill inte gå o lägga mig...
Det som är bra är att imorgon är det fredag! Jippie!
Ska bara vara hemma och ta det lugnt med Neo, det kan vara skönt.
Jossan kommer nog förbi på fika, kul, vi träffas ju nästan aldrig.

Undra vad som händer på lördag?
Om det blir fint väder är det lugnt, då kan man ju bara gå ut i solen, åka till Rudan eller nåt.
Annars?
Sitta inne o glo på film? Kan bli deprimerande.
Fan att min bil är så muppig, annars hade jag kunnat vara fyllechaffis.
Neo ska nog sova hos farmor, jag ska jobba på söndag så det blir inget festande för min del på lördagen.

Nu väntar den eviga tvätten på mig.
Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0