Skippar alkoholen på ett bra tag!

Studentskiva var det ja...
Drack, dansa, hade kul, var full, skjutsen kom 02.30.
Väldigt massa roligt var det.
Var jätteduktig då jag började dricka vatten efter 00.00.
Som om det hjälpte-NEJ!
Det var längesen jag var så bakis som jag var igår, dagen efter studentskivan.
Jag vet inte hur många gånger jag gick och spydde, mellan telefonsamtalen till mina kunder.
Det är helt enkelt inte värt det.

Ikväll blir det kex o ost hemma hos mig,
med Helena och Lisen, dock inget vin för min del,
Coca-Cola rules!

Jag älskar solen, den gör mig så glad!
Jag satt ute ett par timmar idag, Neo cyklade, blåste såpbubblor m.m.
Det känns så bra att se han ha det bra, se på när han har kul.
Han är mitt allt!

HAN sov hos mig inatt, pratade lite, blev inte jättemycket klokare.
Men ett tidsfördriv är väl inte helt fel att ha...
Att han är snygg är ju bara ett plus!

Jag har så många underbara människor runt omkring mig som ställer up med skjuts, som barnvakt m.m.
Robban, du är ovärdelig, så snäll och bra helt enkelt!

Pratade med lillebror idag, han är så söt.
Har inte pratat med honom på ett bra tag nu, det är inte meningen, har bara blivit så.
Har ingen kontakt med mamma just nu, och då har det inte blivit av att jag pratat med Max heller...
Dumt!

Tänkte snart sätta på film åt Neo, så man kan sitta och snacka skit, tjejer emellan.

Hoppas alla får en skön lördag, fulla eller nyktra!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0