Tack du käre kaffeuppfinnare!

Kaffe är som en drog.
Det är väl en sorts drog antar jag.
Man blir beroende av det, det gör en pigg och glad.
Jag är inte särskilt beroende av kaffe, men jag är glad att det finns,
jag drack 2 koppar hos
Van så jag skulle orka städa.
Och det gjorde jag.
Nu har jag dammat, dammsugit, skurat golvet och vattnat blommorna.
Det känns så skönt.
Att slippa göra det när man är ledig, då kan man fokusera på att göra så lite som möjligt istället.

Har varit en bra dag.
Ett tag var det mycket på jobbet, men det löste sig, som vanligt.
Åt tre tårtbitar hos Helena, gott!
Klockan är nu 22:20 och Neo har precis somnat.
Men jag tänker att han kan inte bli jävligare imorgon bitti än vad han var imorse.
Det ska mycket till för att slå den här morgonen som var.
Gråt och skrik en halvtimme.
Jobbigt när det blir så.

Imorgon blir det jag plus 2000 till på systembolaget på lunchen.
Har inte planerat att dricka på fredag, men man vill ju gardera sig, om utifall att...

Nu måste jag städa på Neos rum, ska bara checka att han sover djupt först.
Vågar inte sitta framför datorn för länge, då blir jag för lat för att göra fint på Neos rum.
Sen är det puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0