Utgång-trots trötthet, det är bara att kämpa emot!

Det är utgång som gäller!
Frågan är bara om vi kommer in till stan jag är redan jättetrött.
Hoppas jag blir lite piggare när jag fått i mig mat, fast det brukar vara tvärtom, att man blir seg efter maten.
Trött, trött, trött...
Har varit i Handen och handlat lite, bla en vit kjol som jag tror åker på ikväll.
Den kanske åker AV lite senare också?

Snart kommer Natta, då ska vi äta.
Sen måste vi börja göra oss iordning och sätta igång med alkoholintagandet!
Tänkte inte spendera så mycket pengar på krogen, så då gäller det att dricka innan man drar in till stan.
Hoppas på en kul kväll med mycket dans!

Nu ska jag gå och steka köttbullar, mums!

Hoppas jag och alla andra människor får en rolig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Natta

Murran har pappaledigt :D

2007-06-30 @ 14:00:12
URL: http://nathaliiefolkeryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0