Vill mysa, ska mysa.

Ikväll, då får jag närhet.
Det ska bli mysigt att ligga och hångla...
...det är inte sjäva sexet jag är ute efter, det klarar jag mig faktiskt utan (säger jag kaxigt nu ja).
Ibland är det närheten man vill åt, känna någon annans kroppsvärme,
bara ligga och ta på varandra, smaka på varandra.
Inget snusk!
Fast det är klart, det ena brukar leda till det andra.
Mysigt ska det bli, jag uppskattar mitt nattliga sällskap!

Det andra jonet; vägra fatta nångång!
Jag har inga känslor för dig, alls, inga som helst!
Jag vet att det är jättejobbigt att vara olyckligt kär, men man måste ju iaf FÖRSÖKA gå vidare.
Man kan ju inte försöka intala sig själv att det kommer att bli du och jag igen, för det kommer aldrig att inträffa.
Hårda ord, men ren fakta.

Nu till en annan sak...
...jag tog aldrig studenten. Tyckte inte att det var så hemskt att gå miste om heller.
Det verkade på alla andra som om det var världens största grej, jag har aldrig riktigt fattat vad det är för speciellt med det, förrän nu.
Nu när mina vänner tar studenten (2 av dem iaf).
Det ÄR en stor grej, en kul, rolig och bra upplevelse.
Jag är glad att jag har fått/får vara med dem i dessa studenttider!

Jag hoppas att Natta och Helena får en helt underbar dag imorgon! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0