Helgen är avklarad, ny vecka, nya tag!

Headsetet krånglar, fan också!
Orkar inte byta-IGEN.
Förra veckan var det nån dag som jag fick byta headset 2 gånger!
Nu tänker jag kämpa med det här.
Får stå ut med bruset, kanske förvinner under dagen.

Shit the same, det har varit en bra helg.

Fredagen var det ju först Grönan, mitt lag kom sist i femkampen, fast det var en delad sista plats :  )
Jag sa att det var för att vi har sån tur i kärlek, jag ljög...
Åkte till Starbar efteråt, var inte på så jättebra humör så jag bestämde mig för att ta sista tåget hem.
Klunka en cider och en orgasm, gott!
Blev ändå inte full under kvällens lopp, trots antalet cider, bacardi och drinkar.
Kommer på att jag ska åka till O´Learys sista halvtimmen de har öppet, möta Natta där.
Men då trodde jag fel, Kom dit 01.25, nej då har de "stängt för insläpp"!!!
Jävla töntar.
Åker hem, själv, du ville ju inte komma till mig.

Lördag var helt underbar med sovmorgon, frukost på balkongen, hann städa, sola m.m  m.m.
Kid (storebror) var förbi och drack kaffe samt fixa musikprogram på datorn. Man tackar!
Man blir så glad när man ser att någon man tycker om börjar styra upp sitt liv.
Hoppas han fortsätter så.
Fick även besök av Lisen och Helena, de satt och såg på när jag åt middag...lax...smaskigt.

Gjorde mig iordning framåt kvällen, åkte till Tessan och såg på film ett tag, men de flesta var för rastlösa för det,
så vi bestämde oss för att festa.
Klockan 24.00 hällde jag i mig min första grogg, hemma hos Hampus.
Det var mycket trevligt!

Gårdagen var lugn, jag, Natta och Hampus låg på Nattas studsmatta i solen kanske 2 timmar.
Blev typ dyngsur av vattenslangen :  (   men det är helt OK för det blev ju de med! Ha!
Bio på kvällen, "Pirates of the caribbean" (felstavat? skitsamma) helt ok, huvudkaraktären är ju ganska rolig.
Aningen för lång bara.

Pratade med Honom i telefon när jag låg i sängen.
Sa att jag skulle ringa Natta efteråt om jag var arg, glad eller ledsen efter det samtalet.
Men jag kände inte så mycket, inget av det där.

Back to work, efter jobbet, tänker jag fortsätta kämpa med min solbränna, det blir solariet 20 minuter!
Sen kommer världens bästa kille hem, NEO!

Kommentarer
Postat av: Natta

- jag ljög!
hahahaha, ibland får du mig att sluta andas av skratt!

2007-05-28 @ 19:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0