Jag vill inte!

Hoppas inte...
...jag vill inte! Så det så!
Nog om det.

Ikväll är det Nattas studentskiva, hoppas på att få kul.
Men det blir ju vad man gör det till, right?

Har beställt skjuts hem, lika bäst tänkte jag.
Jag känner mig alltför väl för något annat.
"Jag stannar en timme till...ett tag till bara...jag behöver bara sova 2 timmar så klarar jag mig..."
Nehej du Millan, inte ikväll, jobbet väntar imorgon!

Imorgon får jag nattligt sällskap, det ska bli mys.

Kan inte sluta tänka på er, Matte och Mickan, kan bara försöka förstå hur tufft ni har det.
Ingen människa förtjänar att gå igenom det ni tvingas göra nu.

Åter till arbete nu, måste jobba på lite, hade glömt bort att vi har möte om en timme, FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0