Klureri klurera...

Jag klurar och klurar, jag vet jag kanske inte borde göra det.
Ta det som det kommer, men jag måste få fundera, jag är så som person.
Varför skulle vi inte? Vi gillar ju varandra....saknar dig när vi inte träffas!
Det finns nåt som tar emot, får höra med dig ikväll om det helt enkelt.

Gårdagen blev ungefär som jag trodde, bara det att jag inte hade räknat med Neos raseriutbrott (som innehöll
skrik och gråt i ca 40 minuter!!!! Vilket är 40 minuter för mycket!), annars flöt kvällen på bra.

Lisen och Madde kom till mig innan vi åkte mot stan, trevligt! Längesen vi tre umgicks.
Inte för att jag kan skryta om att jag var så social igår, men ändå, jag "kände deras närvaro".
Tog bilen in...den startade utan problem, så duktig så.
Det enda som hände med den var att backspegeln ramlade av, det var på tiden, den har hängt och dinglat där att tag nu.


Studentskivan var helt OK, lite jobbigt att dansa nykter är det, men jag gjorde ett par goda försök.
Ganska kul att stå och iaktta andra människor in action...
Jag imponeras av dem som suger på att dansa, som verkligen inte kan dansa-men gör det ändå!
Det är modigt!

Imorgon blir det Grönan med jobbet, kan bli hur kul som helst, har bara inte riktigt bestämt mig för om jag ska ta det lugnt och ta tåget hem, eller om man ska festa loss och lösa hemgången senare...
Lämnar det öppet till imorgon så får man se hur kvällen utvecklar sig.

Kommentarer
Postat av: Natta

syftar du på mig bitch?

2007-05-24 @ 11:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0