Lördagskväll!

Nyss låg man och halvsov på soffan, trött som bara den.
Tänk vad lite kaffe kan göra med en...
Då klockan var 20.00 var det för tidigt att sova för natten, sonen skulle jag aldrig få i säng då.
Nu när jag får sova, ja då är jag pigg.
Helena läser bok för Neo.
Klockan är snart 23....sent för honom, men vad spelar det för roll, vi är ju lediga imorgon.

Vi var på Tom tit´s idag, kul!
Modiga är vad vi är som vågar ta min bil som inte alltid vill det jag vill.
Min pärla har en egen stark vilja, vilket innebär att om hon inte vill starta så gör hon inte det.
Eller är det en han kanske? Den är ju "ollonlila" enl en kär arbetskamrat.
Hursomhelst, vi kom hem ordentligt, slapp åka tåg!

Ibland är det väldigt skönt att inte göra något speciellt, bara ligga i soffan.
Jag brukar inte tycka det, men jag har inte gjort sen jag vet inte när.
Det är väl därför det var OK att slappa idag.

Gud vad det snurrar i mitt huvud, inte så att jag är full, nej utan tankar som snurrar, om allt och ingenting.
Stora och små saker.

Undrar om man får nattligt sällskap idag...tror inte det....men kanske....kanske blir för seriöst om man träffas för mycket?
Vill han det? Vill jag det?
That is the question!      

Nej nu ska jag vara social med Fru Van. Kanske dricka lite mer kaffe...som sagt man är ju ledig imorgon, SÖNDAG, sovmorgon, skönt. Hoppas på fint väder, man blir så glad när det är sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0