Måndagskväll, har varit ledig idag...

...sov till 11.30 typ, så himla skönt.
Då var det lätt att gå upp, med tanke på att klockan var så mycket och att solen sken.
Tänk vad mycket lite sol kan göra för en.
Sen hade jag ju fått ett meddelande från Han! Då blir man sådär glad.

Men när jag och Neo kom ut på gården, så började det självklart att regna.
Mig gjorde det inte så mycket, då kunde man vara inne och städa lite utan dåligt samvete,
filmtittande för sonen.
"Bilar" för sjuttioälfte gången!

Björn med fru kom hit och fixade min sega dator, trevligt.
Hon var tjock, om magen alltså, snart är det dags, kul!
Tvingade i dem fika också, ja fast Björn behöver man ju inte direkt tvinga i godsaker...

Lagade god mat, Robban tack för tipset!

Har varit och solat, hur skönt som helst, synd bara att det inte märks nån skillnad efter en solning.
Var och hämtade mitt paket från H o M oxå....lite deprimerande....
Shortsen var för små o bh:n på gränsen till för stor!
Det ska vara tvärtom-ju!

Jaha, får se vad morgondagen bjuder på.
 Träning efter jobbet, hoppas att Anna-Lena är på.
Tänkte vara duktig och börja ta cykeln till och från jobbet,
bilen kan få stå och vara sur på parkeringen, rätt åt den!
Väntar på ny bil.... mycket snack liten verkstad just nu!
Från pappas håll alltså, det är han som har cash, inte jag.

Jossan och Linus ska få bebis, hur kul somhelst!
Kan bara gratulera, kommer ihåg hur kul, spännande, förväntansfullt och overkligt det kändes när Neo var på G.

Känner mig fet då Helena var här med världens största muffins, och då åt jag bara upp halva!

Snart läggdags, tråkigt att somna utan dig MYS!

En stor Puss till alla braiga människor!

Kommentarer
Postat av: emelie

gud va skönt att vara ledig! om man ändå slapp skolan mer :)

2007-05-21 @ 22:39:55
URL: http://fuckingfabulous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0