Sköna Söndag!

Jaha, är inte så mycket klokare idag än igår...
Kanske till och med lite mer förvirrad.
Jag fattar inte varför jag brydde mig, jag borde inte göra det, men det störde mig!
Kanske säger det mig mer om vad känner, och då känner jag mer än vad jag trodde.
Man får helt enkelt se....

Shit the same just nu.
Dagen har varit slapp, vaknade inte alltför tidigt, hade sex, åt frukost på balkongen, legat i soffan, druckit kaffe,
umgåtts och haft det mysigt.

Ledig imorgon, skönt!
Kanske cyklar till Torvalla och badar med Neo, eller inte.
Neo nöjer sig säkert med att vara ute i lekparken.
Jag med, sålänge solen skiner på mig.

Helena läser för Neo idag igen....hon är bra hon.
Andra frugan är minst lika go´.
Hon har till och med gjort sig i ordning fast hon bara skulle träffa mig och Helena...söt...

Nu har Vanögat tröttnat på läsningen och Natta tycker nog att jag är världens tråkigaste, så nu ska jag inta min sittplats i soffan.

Kommentarer
Postat av: farbror barbro

Hej Mullsan! Förvirrad! Det verkar som om du försöker tvinga fram ngt. Låt d ta den tid d tar eller har du bråttom? Känns d bra för stunden? Njut! Men jag kan förstå om d finns frågor. Har du prövat att ställa dem?
Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet...

2007-05-20 @ 23:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0