Snart träning!

Sitter på jobbet, väntar på att klockan ska bli 17.30.
Då är det allvar, step up är det som gäller, kul...
...o jobbigt, men det ska det vara.

Har varit en ganska jobbig dag på jobbet, lite struligt sådär.
Men nu har det mesta löst sig.

Det lär bli ännu mer stressigt imorgon då jag förvinner ca 1 timme då jag ska iväg på utvecklingssamtal.
På min tid (ok riktigt så gammal är jag inte som det lät) hade man utvecklingssamtal när man gick i skolan, inte på dagis. Men, men det ska börjas i tid.

Tänker på DIG! Synd att vi inte ska träffas idag, men jag ser fram emot torsdag.
Trött kommer jag att vara då, med tanke på att jag ska vara uppe halva natten imorgon (onsdag).
Helenas studentskiva! Kul!

Måste dra nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0