5:e November

Så, vad säger det datumet då?
Förutom att vi närmar oss 15 minusgrader och  julen...
...Jo, det är idag 3 månader Seb och jag "bestämde" att vi faktiskt är ett par.
Nu känns det som om jag kännt honom betydligt längre än så,
vi träffades för lite drygt 6 månader sen.

Jag älskar honom, vill inte leva med någon annan karl i mitt liv-det är Sebastian jag vill ha!
Det är så himla bra när vi är på topp.
Men det funkar ju inte så i verkligheten att man alltid är på topp.
Men det är en del av det fina med att spendera sitt liv tillsammans med en annan människa.
Att glädjas, men också att stötta varandra när den ena har det lite tufft.
Att tillsammans gå igenom med- och motgångar.
Att våga/kunna bli arg och irreterad, men också att kunna visa kärlek och uppskattning!

Ja det var lite av visdomens ord...för att nu bli lite vulgär...
Fy fan vad det är skönt att ha sex!
Tack gode gud som uppfann det. Ren njutning.

Kvällen hoppas jag bjuder mys med min karlslok, kanske tittar lite på en resa?

På Lördag ska jag och Helena vara barnvakt åt Frida! Hon kommer hem till mig, ska bli så himla mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0