En bra dag, det är ju Fredag!

Status: glad, förväntansfull, positiv, nykär (för visst kan man vara det efter 6-7 månader?!)

Har gjort mig lite extra fin idag, lite mer smink än vanligt, stövlar är på och så...
Det är Fredag!
Behöver egenligen inte förklara närmre då varför denna dag är så bra.
Ikväll, efter jobbet, blir det mat på Heron.
Sen bio, tror filmen hette "American gangster" eller ngt liknande, nej inte jag som har valt film.
Men den är säkert bra.
Jag fick en biobiljett från mitt proffsiga jobb.
Alldeles nyss fick jag även Björns biobiljett som Sebbe får ta.
Det är ju skitbra, mycket uppskattat, då vi nu behöver spara lite pengar till Februari-resan.
Den är ej bokad ännu, kan bli en sista-minuten.

Nu ska jag gå in och fika med kollegorna, det blir banan och vatten, en sån delikatess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0