Hur rättvist är det egentligen?

Livet är fan inte rättvist.
Nu låter jag som en 5-åring men det är OK.
Min bror har inget körkort.
Men pappa lånar ut sin Volvo S-80 till honom.
Jag fick låna den några veckor, sen tog han tillbaka den.
Sen fick Kid ha den.
På det villkoret att han inte håller på och kör omkring i den.
Ok, vad ska han då ha den för? Att ha den och titta på eller?
Kid säger: "jag måste ju ha nånting att köra i", när jag föreslår att jag vill ha den biljäveln!
Varför skulle det inte kunna vara tvärtom?
Jag-Volvo
Kid- Renault (den är liten och osäker)
Och vadå, måste ha en bil, han har inte ens något jobb!
Jag behöver bil som har jobb och barn.
Och behöver storhandla m.m.
Han då? Ja han hänger med sina kompisar på dagarna.

Det är inte Kid jag är sur på, det är pappa.
Kan inte påstå att jag är besviken, det är så mycket han det kan bli.
Han visar bara sitt rätta jag.
Jag ringde pappa igår, han sa att han skulle klä på sig och ringa upp efter 2 minuter.
Han hörde inte av sig.
Jag ringde honom för en timme sedan, han sa att han ringer upp snart...
Jag skickade ett sms, kommer jag att få svar på det?
Dum fråga.
Nu ska jag sms:a hans fru istället.

IDIOT-KENT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0