Jag bloggade ju igår...

....så försvann det inlägget-skit!

Igår var jag ute o samåkte med en säljare, det var härligt med lite omväxling, även om det bara var för en dag.
Idag har jag varit nere på produktion här på jobbet, det var väldigt intressant.
Det får en att ställa sig frågan; hur kan vi resta produkter?
Men, men, man kan inte förstå allt här i världen.

Jag älskar mitt liv.
Jag är så glad för min och för andras skull.
Det är så kul att se och höra hur folk mår bra runt omkring en.

Jag älskar verkligen Sebbe.
Så glad att vi har varandra.
Det här trodde man inte för 6 månader sen...
Allt funkar så bra!
Jag kan inte med ord beskriva det jag känner just nu.
Men det kanske inte behövs, huvudsaken är ju att vi själva vet vad vi känner.
Fast det är kul att skriva av sig ibland, både när det gäller bra saker och mindre bra saker...

Nu är det fika...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0