Jävla fittjulafton!

Så känner jag nu.
Då ska man vara med familjen.
Om man inte har en familj då?
Inget illa menat mot min karl, men ärligt talat, hur kul är det,
att sitta hemma, i våran lägenhet, han och jag, själva?

Jag önskar att jag kände samhörighet med min familj.
Mamma går det inte att umgås med hela julafton, alkis!
Jag offrar väl ett par timmar kanske, Södertälje på morgonen eller nåt.

Pappa, ja vad ska man säga.
Han skulle höra av sig förra Söndagen när han åkte från Södertälje, till Västerhaninge.
Jag hörde inget från honom.
Han ringde i Lördags tror jag att det var....frågade om  min bror, som han var orolig för.
Hur jag mår? Tja, han gömde väl att fråga...

Jag och Seb kom på den brighta idén om att åka på kryssning på julafton.
Men jag är för snål för det, det kostade lite mer än vad jag trodde,
och jag ser hellre att vi sparar de pengarna till våran resa i Februari!
Vi får prata om julafton ikväll, se om vi kommer fram till någonting.

DEPRIMERANDE, tycker jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0