Jävla Magkatarr!

Ont i magen har jag, men jag tänker bekämpa det!
Tänker inte få så ont som jag har fått tidigare vid magkatarr!!!
Var lite tveksam om jag skulle palla mig till jobbet idag, men det gjorde jag,
och sålänge magen inte blir värre så blir jag kvar hela dagen.

Livet flyter på bra.
Igår var jag ute och promenerade med Nattanull-anti-knull,
det var mysigt, med tanke på att det är så fint när det är snö ute.
Det var skönt också, att samtala lite, även fast man hörs i telefon var och varannan dag,
men då känns det som att man bara pratar lite allmänt, "skrapar lite på ytan".
Sen var det "Desperate..." at my place.
Då med Van, Natta o Seb.

Today blir det pannkisar och mys, jag ska försöka ta det så lugnt som möjligt.
Jag har inget direkt stressmoment, men jag stressar ändå.
Slut med kaffe och te!
Vatten och mjölk regerar!

Kommentarer
Postat av: nallalu

Håller med du.. Mer promenader åt folket!
Puss underbara

2007-11-16 @ 21:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0