Konjak och knallpulver!

Igår (Fredag) var Kid (storebror) och hans flickvän, Sophie här,
vi hade gjort hemlagat pizza.
Det var trevligt, jag är verkligen jätteglad att de har funnit varandra igen!

Denna dagen har bjudit på sovmorgon till 10-tiden ungefär,
för min del, Sebbe hade åkt och jobbat lite.

Jag hade lite egentid, dvs; Träning, 20 min på löpbandet på jobbet och solning.
Att springa på det där bandet är verkligen skitjobbigt, men efteråt känns det riktigt bra.
Då tänker jag att nu ska jag börja träna på allvar, inte äta onyttigt osv osv...
Men tankarna brukar stanna inne i huvudet ett tag, de flyger inte ut för att sättas in action.
Men jag vill inte bli ett fetto, jag vill se ut som jag gjorde tidigare, när det var kul att klä upp sig.
När jag kunde ha på mig det jag ville utan att kärlekshandtagen väller över byxorna!
Det handlar inte om vad folk tycker, det handlar om vad jag själv tycker.
Det handlar heller inte om att jag jämför mig själv med andra, utan jag jämför mig med mig själv.
N uff!

Dagens middag blev vi bjudna på av Sebbes syster, fläskfilé at her house.
Mycket bus blev det.
Inte för min del, buset stod Sebbe, Neo och Sebbes 2 systerdöttrar för.
Ang. rubriken, Sebbes syster Anna tyckte Neos godis såg ut som konjak,
samtidigt som Amanda (Sebbes systerdotter) frågade om en annan godis var knallpulver...
Ja det var ju jävligt intressant-not!
Men jag kände att jag var skyldig en förklaring till rubriken.

På vägen hem släppte jag Älsko hos hans kära vän i gettot, sk Jordbro.
Jag och Neo gled förbi Madde en snabbis, där satt mina vänner med lite förfriskningar.
Kan hända att jag drar i mig lite av den varan nästa helg, för då är jag nämligen barnledig.
Men jag behöver ju inte planera den helgen just nu, det är ju bara Lördag än.
På tal om planering, det blev lite snack om en utomlandsresa i Februari...
...jag hoppas att vi åker, det skulle vara helt underbart!
Och det är inte helt omöjligt, får spara pengar, får väl se vad man kan trolla fram...

Just det, just det, på vägen hem från Madde kund en Saab-jävel kört på oss,
vad är det för idioter som försöker dra ifrån polisen, hur smart får man vara?
Tänk om de hade smashat oss, hade det varit värt det?
Knarkare! Säkert!

Nu är jag faktiskt lite smått trött, tänker sätta mig i soffan så Neo kan ligga i mitt knä och somna.
Seb kommer väl om en timme eller nåt, ska ringa o höra nu så jag vet om jag ska hålla mig vaken.

Puss och gull, kanske blir det knull?

Kommentarer
Postat av: Seb

"kommentar för den 1"

Hej hjärtat.. nee du inte trodde man att de skulle se ut som de gör ida... Men milan du ska veta att de e så här ja vill att de ska va, För ja älskar ju dig...

2007-11-04 @ 03:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0