Tjohej idag är det måndag.

I Fredags var jag och Seb på bio, "American gangster" såg vi och den var faktiskt bra.
Tog en kopp kaffe på Mc´Donald´s på hemvägen.
Släppte min karl i Jordbro. Åkte hem själv och städade lite och så...
I Lördags var vi i handen och satte igång klappjakten.
Jag har nu bara ett litet paket kvar till Neos adventskalender.
23 avklarade, one to go...
Lördagskvällen spenderade vi i Bromma på 30-års fest, det var trevligt.
Efter att jag spytt där (inte fyllespya, för jag körde bil, åt väl för mkt eller nåt sånt) så åkte vi hemåt...
...mot pizzan i VH.
Drack lite, tog med några vänner hem, drack lite, somna vid 06.30 cirkus...
...vilket resulterade i att jag och Seb vakna 16.18 igår (Söndag).
Men gårdagen var helt OK trots att vi sov bort det mesta av den.
Men vi var och handlade lite, käkade Oden-mat och såg på film.

I detta nu; supertrött!
Jag var och tränade lite på lunchen, sprang 20 minuter, kändes skittufft då,
 men det känns desto bättre när det är avklarat.
Jag längtar efter Neo, ska hämta honom om ca en timme.
Efter middagen så tänkte vi gå ner till förrådet och hämta julkartonger,
tänkte att Neo ska få hänga upp sin julstjärna i fönstret, mysigt.

Imorgon jobbar jag bara förmiddag, sen kommer vi ha en "team-aktivitet" där vi
ska åka till Tyresta by och grilla.....kallt...lite halvtråkigt, men jag ska försöka se på det positivt.
Får klä mig i termobyxor och skidstrumpor!

Slutar jobbet om 50 minuter, det ska bli skönt.
Idag ska vi äta kassler och cous-cous, det är la gött det!

Kommentarer
Postat av: helajn

Go, go, go! Du aktiva fruntimmer!
Det heter ju kläder efter väder ;)

2007-11-26 @ 17:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0