Trevlig helg!

Slutet av veckan, det bästa återstår dock, den alltid så efterlängtade HELGEN.
Har precis haft Fredagsfika, jag bjöd på kokosrutor, det var jävligt gott, om jag får säga det själv.
Om 45 minuter får jag gå hem, weee, jag är lite småseg, hoppas på att bli lite piggare sen.
Åker direkt till systembolaget för att införskaffa mig cider till maten ikväll.
Sen blir det ICA.
SEN hem.
Jag längtar till ikväll, och då händer det ändå inget speciellt.
Allmänt mys, god mat, cider, Idol eller film, lite hångel, kaffe och choklad.
Det ser jag fram emot.

Jag kommer att sakna Neo i helgen, men han är ju inte borta så länge, han kommer till mig på Måndag igen.
Imorgon ska jag vara barnvakt åt Björns lilla Frida, jätteroligt att få passa en 4-månaders : - )
På tal om Björn, jag skulle ju gå under om inte han jobbade här, idag har han varit ledig, och det har resulterat
i att det känns väldigt tomt här.
Men jag har ju Robban och Kocken iaf.
Inget fel på tjejerna, absolut inte, alla är trevliga, men det är killarna jag har kommit närmast.
Blir väl kanske lite så, när det är vi som har lunch samtidigt.
Gillar mina och Robbans lunchpromenader, kul att agera bollplank och att nyttja honom som det också.
Fast han kanske tycker att jag är lite tjatig, det är mycket snack om min Seb nu,
men det blir ju så, jag är så lycklig!

Imorgon skulle jag behöva byta till vinterdäck...och byta vindrutetorkare....och limma fast låskolven i bildörren...
Helst av allt önskar jag mig en ny bil.
Jag vet, jag ska vara glad för att jag har en bil överhuvudtaget, OK då är jag det!

Söndag, vad händer då? Det återstår att se, det är iaf sista dagen i "active lifestyle", sen är det active vila...
...nej då, det blir fortsatta lunchprommisar, men kanske hoppar över dem då det spöregnar eller är storm.

Jag önskar mig själv och alla andra gullhjärtan i mitt liv en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0