Årskrönika

Nej, inte riktigt en årskrönika men bara några meningar om hur jag minns mitt 2009.

Kreta
ser jag tillbaks på och blir alldeles varm i kroppen när jag tänker på Kreta-resan våran familj gjorde i Maj.
Neo pratar om Kreta lite då och då och säger att han skulle vilja bo där...vi hade det så härligt under den veckan vi var där, en resa jag gärna gör om!

2009 var året då Moa fick två små kusiner, först kom Rufus i Mars och sen Andrea i Maj...barn är glädje!

Hösten 2009 blev min lilla prinsessa ett helt år! Och storebror som blev 6 år
hade sitt första kompiskalas, på barnadiset!
En annan stor händelse denna höst, ja det är faktiskt den största händelse jag varit med om förutom mina barn...
...vi köpte ett radhus! Det är en stor grej!

Det var en del stora händelser året som har passerat, men jag kommer även att minnas, Sebbes och mina restaurangbesök, skansen-besök med Anders, Jamina och Rufus, alla promenader med Malin, lek/fikaträffar med Annelie och hennes familj, bad på bla Nicksta Östnora och Rudan, Anders och Jaminas fina bröllop, kryssning med familjen (även om den inte var så avkopplande man kunde hoppas på), fikastunder med nära vänner, "Mammamia" filmen hos mig med Madde och Natta när Sebbe var i Thailand, Torekällberget med mamma och Max, alla middagar hemma hos Sebbes syskon, Moas första tur i barnsadeln på min cykel, jag började träna på SATS, den första snön då Moa åkte pulka för första gången...m.m....m.m...

Jag är så glad för alla personer som finns runt omkring mig, som jag bryr mig om, de som bryr sig om mig.
Jag har varken mamma eller pappa i mitt liv just nu, men jag har en hel del andra fina människor i mitt liv- och det värmer! Jag är otroligt tacksam för min fina familj, som jag ibland då blir tokig på. Tidigare idag var jag superirreterad på Neo, jag tyckte Moa var asjobbig som bara gnällde och jag tyckte att Sebbe levde ett gott liv som bara gick och satte sig i soffan när han hade ätit klart...haha...men jag älskar dem! Det är min familj och det hör nog till att man ska gå varandra på nerverna ibland, endast i en drömvärld är man alltid sams. Men jag tror att man måste störa sig på varandra då och då, så att man kan uppskatta de bra stunderna! 

Foton? Kommer;

Moa på solsemester


Kreta


Jag och Sebbe på bröllop...

...brudparet på bröllop;



En liten Rufus är född


En Andrea är född



Mys vid rudan


Två fulla och glada tjejer


Stora 6-åringen som fick en cross på sin födelsedag



Första pulkåkningen för Moa



Det var lite av mitt 2009. Hoppas att 2010 blir ett år fyllt av glädje, fyllt av härliga människor omkring oss, hoppas även att jag kommer att kunna hålla nere stressen och ägna en massa tid åt min karl och mina barn så att det inte bara blir jobb och städning!

Jag vet att det inte är förrän imorgon det är nyårsafton men jag passar på att redan nu önska:
Gott nytt år och god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0