Dan före dan före dopparedan


Lilla Andrea hos morbror Sebbe


Moa hos kusinen Amanda, i bakgrunden ser vi Moas faster Anna


Moa och kusin Alexandra

Ovan bilder är ifrån gårdagen. Sebbes systers familj har kommit hem från Thailand, efter att ha varit där i 4 månader. Vi var hemma hos dem och blev bjudna både på middag och efterrätt!

**********************************************************************************************


Idag har Neo skolavslutning, vi skulle vara i skolan senast 8.10...vi var där 8.15! och det trots att jag hade kört med igenimmad framruta med bara en liten tittlucka i...
...hade inte tid att vänta på att den dumma imman skulle förvinna.
Men det var lugnt ändå, vi fick inte skäll av fröknarna.
De vågade kanske inte skälla ut oss då de fick små godispåsar jag hade gjort iordning ;-)





Dan före dan före dopparedan har vi idag (en dag då termometern visar -15 grader) tror jag att det blir om jag inte misstar mig.
Imorgon åker vi till Eskilstuna och sover där till julafton som vi skall fira där. Sover även där till juldagen, men sen bär det av hemåt, lämna Neo hos sin pappa då han ska fira lite jul med honom. Jag, Sebbe och Moa ska vara hos Sebbes pappa kl 15.00 på juldagen och fira med den sidan av Sebbes familj/släkt.
På annandag jul är vi bjudna hem till Anders och Jamina på fika och fira lite jul med några Sebbe-syskon till..
Det känns som att det kommer att bli en härlig jul, många att få vara social med. Ett annat plus är att jag kommer att känna att jag har massa tid för barnen då vi inte kommer att vara hemma. Så skönt/lyxigt att vara bortbjudna!
Så verkar det ju faktiskt också som att vi får en vit jul i år, så fint!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hälsa alla jag känner med en stora kram. Och en till er fina familj också!

2009-12-22 @ 15:41:22
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: j♥

kikar förbi för att säga god jul!

allt bra med dig?

love ♥

2009-12-23 @ 14:29:11
URL: http://batmans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0