Denna dag

Vi började denna dagen med att gå förbi Imra och lämna en present till henne på 3-års-dagen!
En Hellokitty klänning fick hon.

I:et blev lite förstört som man ser på kortet, men det fixade jag sen.

Vi åkte (ja för idag gick det alldeles utmärkt att köra bil då det var plogat och sandat, tack kära ploggubbar!) till
 Haninge centrum för att köpa de sista julklapparna. Jag hade bekymmer med urinvägsinfektionen och var inte riktigt på topp men kände att det lär vara minst folk där idag, en fredag. För sen kommer ju helgen då folk är lediga sen är det nog en hel del som är lediga nästa vecka också. Vi var där 10.30, då var parkeringen i Haninge centrum fullproppad! Lessnade rätt så snabbt på centrumet, jobbigt att gå med vagn när det är så mycket folk.
Tur att vi redan hade klurat lite på VAD vi skulle handla.
Jag unnade mig äntligen en dagcreme och nattcreme, annars brukar jag bara köra på bodylotion...snål mot mig själv! Eller nu var det Sebbe som betalade...men vi har ju typ gemensam ekonomi så...

Idag har vi haft en middagsgäst, Matte var/är här, vi åt tacos, det var Neos önskemål.
Det blir nog lite "Scene it" (TV-spel) sen.
Sebbe köpte champagne åt mig på systembolaget, eller egentligen så är det mousserande vin, får se om jag öppnar den sen. Jag blir så lätt bakis och det vill jag inte, jag vill ju ut och åka pulka imorgon om min urinvägsinfektion håller sig lugn.

Kvällen hos oss...



Moa prövar pappas skor...


En trött tjej går och bär på sin docka.


Neo satt och spelade lite på datorn innan det var min tur att sitta här.
Nu vill han spela igen så...jag lämnar datastolen!

Ha en trevlig fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: matte!!!

hallå en mmening!!!! satt ju å spela kort med dig!!! sen får du öka från ribby pizzan innan ja ringer till dem....ta me dig helena...så vi får en riktig domare till STRESS

2009-12-19 @ 01:12:34
Postat av: men hallå

du har du varit på pizzan länge....NU RÄKER DET!!! KOM HEM...

2009-12-19 @ 01:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0