En annan klänning

Shopping, träning, bad med Moa och dammsugning.
Det är denna dag i stora drag. Sebbe blev hemma idag med, han börjar jobba på Måndag.
Neo hade en sån konstig hosta imorse så han fick vara hemma. Sen har han inte hostat nånting under resten av dagen, så imorgon blir det skola för honom.
Jag kunde åka iväg till Handen alldeles själv, hur lyxigt som helst! Jag hittade en klänning på Ginatricot, inte den jag trodde jag skulle köpa, för den såg man min stora mage i. Det fick bli en annan fin. Tänker inte lägga ut bild på den för den var inte lika fin på bild som i verkligheten...
När jag hade införskaffat mig en klänning åkte jag och träna 20 minuter på Crosstrainern. Hem och bada med Moa. Plockade lite här hemma (det eviga plocket) och dammsög.
Jag fick två klänningar av Sebbe idag, som han hade köpt till mig i Thailand, riktiga sommarklänningar, man kan ha de både över bikinin på väg till stranden, men även på en sommarfest...
Sebbe skulle ta kort på mig när jag prövade klänningarna, kameran dog. Det är nåt fel på kameran, den slukar batterier, jag satte i nya batterier igår kväll! So, no photos!
Nu viskar mitt dåliga samvete till mig att leka med Neo lite!

Kommentarer
Postat av: lolla

du måste se till att visa foton på dina nya klänningar...härligt att ha mannen hemma igen skulle jag tro...visst ska vi passa på att njuta av livet, vi behöver bara påminna varandra om det lite då och då

ha det gott

kram lolla

2009-12-11 @ 13:27:45
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0