En hemmadag till...

Det blir en till hemmadag idag. Neo har 38.4 i feber. Neo har lekt lite med lego och spelat TV-spel.
Jag har hunnit rensa min låda med en massa papper i, gud vad skrot jag förvarade där. Jag trodde att jag var ordentlig men när jag såg allt jag kastade så insåg jag att så är inte fallet. Lite slarvig är jag allt.
När Moa somnade plockade jag fram bollen och yoga-mattan fort som fan och körde lite övningar.
Blev alldeles mör i kroppen när jag var klar, men det känns bra, då märker man att det tar i allafall.

Neo fotar...


Här har ni en badbild på mina gryn från igår kväll.
 

Nu vaknade Moa så nu ska jag mysa med henne, kanske kolla så inte hon har fått feber...
Trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0