.

Min karl har kommit hem! Måste erkänna att jag var lite nervös när jag satt i bilen och väntade på att han skulle dyka upp utanför Stockholm central. Kändes underbart att träffa honom efter 2 veckor, han var mycket snyggare än vad jag minns honom...min fina karlslok. Brun och lite småskäggig, det är vad jag gillar!
När vi sitter och pratar i bilen på vägen hem- mitt i natten, berättar han för mig att han var lite nervös för att träffa mig...hur underbart är inte det? Lite konstigt att vi blev nervösa efter att ha känt varandra i 2,5 år. Men lite nykär vill jag påstå att jag blev, och det är ju inte helt fel.
Jag hämtade honom 01.30 och somnade inte förrän kanske 03.30 den natten (natten till tisdagen).
Så när klockan ringde på tisdagsmorgonen snoozade jag i sömnen och vaknade inte förrän 07.20, Neo ska vara i skolan 8.00. Skönt att man har en bil hemma iaf, det var bara att jäkta upp Neo och trycka i honom frukost för att sen köra till skolan. Resten av tisdagen spenderades hemma, vi tog det lugnt, kollade in Sebbes alla inköp! Och på hans foton från resan.

Även idag tog jag bilen till skolan och lämnade Neo, sen åkte jag direkt till gymet, körde 17 minuter på Crosstrainern, sen var jag död! Det är den form jag är i just nu. Väldigt otränad! Men det känns bra när det är gjort, ska se om jag lyckas köra igång med träningen på allvar igen. Under tiden Sebbe var borta tog jag mig till gymet EN GÅNG! Vad är väl det då? Skärpning på mig!
På dagen åkte vi (jag, Moa och Sebbe) till Haninge centrum och köpte några julklappar.
Vi köpte även ett par jeansleggins till Moa, så avundsjuk jag blir, jag vill också ha! Så tuffa;
 

I eftermiddags åkte vi hem till Anders, Jamina och Rufus, Sebbe ska tapetsera en vägg i Ruffes rum.
Idag spacklade han. Vi blev bjudna på lasagne och lika god sallad som alltid,
med bla avokado, basilika och purjolök i...mmmmm....! 
Vi kom inte hem förrän 20.45 så det var hopp i lopplådan på en gång för Neo.
Neo blev vi lite irreterade på idag för han lyssnade med jag vet inte vad. Han lyssnade inte helt enkelt! Då blir man så där lagom irreterad. Tur att han inte alltid beter sig så (hoppar i soffan och inte lyssnar).

Jag skulle ta några kort på Moa och Rufus när de lekte, men hade inga batterier i kameran.
Istället för foton på dem så blir det endast kort på våran goa Moa som vägrar gå och lägga sig om inte vi gör det. Hon sitter i detta nu bredvid Sebbe i soffan och kollar på när han spelar TV-spel.







God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0