Foton

Åh jag blir så tokig på facebook som är så seeeegt! Eller så är det våran dator, eller våran uppkoppling...ja nåt är det i allafall och det är irreterande. Nu har jag lagt upp kort på facebook, från olika fotosessioner med olika fotografer. En sak som jag har tänkt på ett tag, men vill ju inte verka FÖR ego. Men de flesta har ju sina "ego-album" och jag känner att när jag ändå har gjort mig besväret (närå inte direkt, det har varit kul på fotosessionerna) att spendera hela dagar med dessa fotografer så måste jag ju få visa vad vi har åstadkommit!
Sen längtar jag tillbaka till min gamla kropp, hoppas att jag kan återfå den en vacker dag.
Kanske måste kämpa lite för det? Sluta fika och börja träna på allvar? Mmmm vi får se.

Nu ska jag gå och lägga mig, själv i min säng. Moa sover faktiskt i sin egen säng, skönt tycker jag.
Hon krånglar så mycket på natten, ska ligga på mig och sliter av mig en massa hår, fast det är mysigt att ha henne nära sig också. Imorgon natt får jag dela sängen med min karlslok, som jag har längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0