Fredagskväll om 10 timmar

Jag ser faktiskt fram emot fredagskvällen. Vi har inga direkta planer, endast Idol, popcorn och fanta. Men det räcker som plan för mig! Men jag ska försöka att inte bygga upp värsta mysscenariot i mitt huvud, då blir jag bara besviken. Jag kanske till och med ska tänka mig skrikiga, gnälliga, otacksamma ungar? Nej, jag gillar nog att vara positiv och hoppas på det bästa!

Nu ligger Moa i vagnen och lyssnar på radion, som hon brukar göra när det är dags att sova lite.
När hon har somnat ska jag lägga mig i badet.

Idag plockar vi med oss Amadeuz hem efter skolan, till middag blir det kycklingsallad. Neo valde middag. Fast vi måste kolla med Amadeuz om han gillar det också, annars får vi hitta på något annat.


Behöver ni kritor och pysselmaterial?
Då måste jag tipsa om SENSE i Jordbro industriområde som har lagerrensning i helgen. 50-70% rabatt!
Vi tänkte åka dit imorgon vid 10 då det sätter igång, hoppas att vi hittar något kul och bra. Just kritor har vi massor! Men det kanske finns något annat kul?

Vad händer annars i helgen då? Kanske att vi åker till Lissmas julmarknad? Kankse att vi går till Paus hembageri i Västerhaninge centrum som numer har Söndagsöppet? Kanske vi ska  träffa kusin Rufus med mamma Jamina och pappa Anders?

Nu har Moa somnat så nu väntar badet mig!

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

jag längtar åxå tills fredagskvällen vi myser nog till med lite chips och någon öl skulle jag tro...

hoppas nu att du har rara snälla barn ikväll som somnar gott efter en härlig samvaro med sina föräldrar...

kram lolla

2009-12-04 @ 12:43:38
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0