Godis

Neo fick 60:- när han skulle gå till affären. Mest för att jag ville vara säker på att pengarna skulle räcka.
Han brukar få handla godis för 20:- nu skulle han köpa en mjölk också.
Vet ni hur mycket det gick på? 60,50! Han hade en egen krona i jackfickan så pengarna räckte!
Han handlade alltså godis för 53:- men då hade han köpt till mig också, bl a en twix, precis vad jag var sugen på!
Nu ska vi bara invänta att lillasyster ska somna så vi kan fetta på oss lite,
eller JAG kommer fetta på mig lite till, ingen risk för Neo min lilla spätta!

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

nu fick jag mig ett gott skratt..hihi...de är roliga när man skickar de små liven att handla.men så snällt att han tänkte på ditt favvo godis..

kramar lolla

2009-12-05 @ 19:57:53
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0