Helt slut

Åh, jag är helt slut, jag blev lite rastlös förut och väldigt trött men ville inte gå och vila. Jag åkte och träna istället, 25 minuter på crossttrainern. Det finns två olika varianter av den maskinen på gymet, den jag körde på idag tycker jag känns jobbigare men så är det tydligen inte för jag orkade mer på den än den andra som jag brukar träna på. Känns bra att ha kommit iväg till gymet tre gånger på en vecka. Fast jag var lite osäker på om det är så bra för mig att anstränga mig då min hals inte är helt 100...hostar en hel del på nätterna.

 För Sebbe och Neo har det varit mycket TV-spel idag...


Men vi kom ut en liten sväng förut då vi gick en promenad till julmarknaden i Västerhaninge centrum.

Neo hittade lite rester från gårdagens snöfall.


Tomten var på plats, han bjöd på godis,  här ser ni hans baksida och en liten Moa till vänster!


Rätt så mycket folk var det

Snart ska vi sätta igång med middagen- hemmalagad pizza.
Jag kanske ska fundera på att ta en dusch också? Får ta det ikväll...


Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

en massa trevliga inlägg har jag läst igenom hos dig.synd att snön försvann, här är det inge snö alls så jäkla tråkigt.

kramar lolla

2009-12-13 @ 19:18:58
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Men mjau vilken jeeevla tomteröv!

2009-12-14 @ 07:59:51
URL: http://nathaliiefolkeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0