Ica Maxi

Neo vaknade upp utan feber idag, precis som jag hade bestämt! Då var det nog bara en biverkning från vaccinet han fick i Torsdags. Neo följde med mig och Moa till BVC, där gick det bra, Moa fick helt klart godkänt.
Hon är så gullig, när "bvc-tanten" säger "varsågoda" till oss när vi får stiga in på hennes rum svarar Moa; "tack, tack"...så jävla go´!

Ica Maxi kom vi iväg till idag. Ja vet, nu tänker ni; vilket jävla tjat om Ica maxi...men anledningen till att jag har varit så angelägen om att komma dit är för att jag skulle handla Neos julklapp där och när det är gjort så är jag i princip klar med julklappsinköpen! Så nu känns det underbart. December kommer att bli en fattig månad så nu har jag bunkrat upp med tre paket blöjor och sex paket välling, skönt!
Neo lekte i deras lekland medans jag handlade. Moa var med mig, idag kom hon på att hon kunde ta sig ur kundvagnen så det var lite småjobbigt. I fortsättningen åker jag nog och handlar utan henne.

Kul för barnen när föräldrarna är och handlar! Förstår att de har ett sånt här roligt ställe för barnen. Det här kan vara skillnade varför man väljer att handla just här...tänk nu när Citygross har landat i Haninge också...med deras låga priser!

Saknar min kamera- trots att den är värdelös. Mobilkameran är om möjligt- ännu sämre.
Men jag tror Sebbe har något mer spännande saker att fotografera i Thailand än vad jag har här i kalla Sverige.

Imorgon vill jag fokusera på Moa. Det blir inte riktigt så när vi är hemma, då städar jag, sätter mig framför datorn, rensar någonstans...så imorgon tänkte jag gå till öppna förskolan i Västerhaninge.

Nu blir det "Arga snickaren". Till det tänkte jag äta tomat och mozzarella. Varför? För att jag är sugen på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0