Jag är duktig, "måsten" kan man ta senare

Jag är så stolt över mig själv. Som har släppt lite på det dära med "måsten". Jag är så duktig så.
I förmiddags var vi på Öppnna förskolan i Västerhaninge, jättetrevligt. Det var ganska mycket folk där, Moa hade en massa kompisar att leka med. På vägen hem gick vi förbi VH centrum och köpte en varsin julklapp till Moa och Neo (eller Neo fick två stycken). Sånt där småplock, pyjamas till Moa och badbomb och badkulor till Neo.
Hemma åt jag lite lunch, risgrynsgröt blev det idag. Sen passade jag på att köra lite övningar på bollen.
Moa sov, hon somnade inne i en butik i centrum...
När jag hade gjort lite sit-ups och så kände jag mig så trött och funderade på om jag skulle vila ett tag. Hann tänka att jag måste köra igång en maskin med tvätt, vika tvätt, plocka undan lite här hemma osv...men jag hejda mig och tänkte att jag HINNER med det med, senare. Det ÄR faktiskt ingen panik med det. Det är inte så att det försvinner av sig självt, det finns kvar för mig att göra senare idag. Så jag vilade, hann nog precis slumra till innan klockan ringde och jag skulle ge Moa lunch. Nu är det dags för oss att hämta Neo i skolan, jag tänkte faktiskt cykla, trots att jag endast har treans växel...kommer säkert ångra mig och hata mig själv för att jag tog cykeln, men det får bli ett senare problem. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0