Krokiga näsan


Denna dag började bra, både jag och Sebbe var trötta och ville bara ligga och dra oss. Så när Moa och Neo vaknade gick de upp och lekte lite och sen kollade de på barnprogram, medan jag och Sebbe låg och vila.
Sen gick vi upp, efter 10.
Åt lite frukost, tände ljus då det är 4:e advent idag!
Neo ville absolut inte vara med på kort!

Neo åkte iväg till Haninge centrum med sin pappa för att köpa ett par nya jeans, så att har något att ha på sig under juldagarna. Han har för tillfället endast ett par jeans...men nu har han två!
Jag och Sebbe städade här hemma, så nu känns det härligt att ha det gjort.

Idag känner jag inte alls av urinvägsinfektionen så himla underbart! Detta innebär att vi kom iväg till pulkabacken "Krokiga näsan" idag, jag, Sebbe, Neo och Neos pappa.
Moa verkade tycka om att åka pulka. Det var så härligt att vara ute utan att frysa, både jag och Sebbe hade nästan klätt oss för varmt istället.

Sebbe, Moa och Neo på väg upp för backen.






Snö i hela ansiktena...




Till middag idag gjorde jag en av mina favoriter Rårakor med bacon och lingonsylt. Så himla gott!

Imorgon har jag som mål att slå in julklappar, nej, jag har inte gjort det ännu, en del, de flesta har jag slagit in men har väl en 7 st kvar eller så...
Annars inga planer för morgondagen, jag och Moa har sovmorgon då Neo sover med sin pappa hos Neos farmor.
Tack för denna härliga dag! Utan smärta! Med glada barn i backen! Och med min underbara karl i min närhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0