Lördagskväll

Åh, vad trött jag känner mig. Det blir en tidig kväll för mig idag känner jag. Jag är inte van vid att vara vaken så sent som jag var igår då jag gick och la mig kanske 00.30 (hade ju trevligt sällskap av Helena och Natta).
Kalla mig kärring, eller mamma, båda funkar. Minns inte när jag festade sist.
Som sagt 00.30 är för sent för mig och det känner jag nu. Men det är bara härligt att jag är trött. Det är värre de kvällar jag inte har någon ro att gå och lägga mig, då saknar jag Sebbe.
Men snart är han hemma!

Idag har vi ungåtts med Annelie, Amadeuz, Imra och Disa.
Vi började med Sense i Jordbro, där jag köpte ett piratskepp till Neo som man själv bygger ihop, vi började bygga förut men jag insåg rätt så snabbt att det inte går när Moa är vaken.
Annelie fyndade verkligen där inne, kul!
Moas vagn kom inte in genom dörröppningen så jag fick bära på henne, kunde inte släppa ner henne heller direkt, då hade hon blivit omkullsprungen. Så hittade vi inga korgar så det var lite svårt att bära saker...får se om jag kommer iväg imorgon, med en barnvakt i bilen.
När vi var klara där åkte vi på julmarknad i Tyresta by, det var helt OK tycker jag, samma vanliga skrot...prydnadssaker...men vi köpte lite godis och åt korv med bröd. Så träffade vi tomten, Moa sa inte så mycket men hon stirrade på honom. Vi blev frusna ganska snabbt så vi var inte där så länge.

Vi åkte hem till oss för lite lek och fika.

Neo är just nu på affären för att köpa mjölk och godis, får se vad han kommer hem med. Hoppas att det går bra, jag blir lite orolig...men han är nog hemma vilken sekund som helst nu.

Moa är jättetrött och lär somna snart så det blir en mamma-son kväll framför tv:n med lite godis ikväll!

Trevlig Lördagskväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0