Middagsförslag? "Det vanliga"

Jag håller på att skriva inköpslista, skriver ner det vanliga. Frågar Sebbe vad vi ska köpa varav han svarar: "det vanliga". Å jag känner att det är så tråkigt att komma på middagar så jag plockar fram en receptpärm jag har, hittar sjömansbiff och säger "Åh, vad gott med sjömansbiff, gillar du det"? till min karl, han svarar att han är inte så förtjust i det.
Jag hittar något som heter kinagryta med bl.a biff i och säger till Sebbe att det kanske är något för oss...till svar får jag ett "mm", kan man vara mer entusiastisk!!!???
Jag saknar matinspiration...Sebbe gillar inte fisk, ingen fisk alls. Och jag gillar inte kyckling, blir äcklad av det (något som sitter kvar sen graviditeten).
Så vi kör på det gamla vanliga!
Middagstips mottages gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0