"Pappa"

För en sekund sedan somnade Moa i mitt knä, här i datastolen.
Tv:n är på i bakgrunden, musiken spelas på datorn från spotify samtidigt. Det är mest Akon och Lady gaga jag lyssnar på för tillfället. Bra artister! Döm mig inte...snälla...i bilen brukar jag lyssna på rockklassiker
så jag har väldigt bred musiksmak.

Så här såg det ut tidigare:


Chokladkalender i soffan, i väntan på att julkalendern ska börja på tv.
Haha, kolla Neos min! Han vill inte vara med på kort men när jag bad snällt så gick han med på det tillslut, men då kände han sig tvungen att göra någon grimas.


Moa står vid fönstret och ropar efter pappa.
Jag svarar: "pappa kommer inte, han är i Thailand, han kommer på MÅNDAG" som om hon förstår det...äh...nej

God natt torsdag!
Undrar vad Fredagen har att bjuda på? En ny spännande dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0