Seg dag

En seg dag har vi idag. Jag och Neo åkte iväg till sats förut, jag körde 25 minuter på crosstrainern och han fick passa på att springa av sig lite inne på minisats. När jag kom hem körde jag lite övningar på bollen och hoppade sedan in i duschen.
Vad har vi gjort mer? Ätit lunch, rester från gårdagens middag- ugnspannkaka.
Jag har packat en kartong...vi har lekt lite.
Efter middagen (kassler med ris och currysås) idag ska vi se på "Ice age 3", det blir kul! Får se om Sebbe vill se, han såg den på planet till eller från Thailand.

Imorgon ska jag lämna Neo hos farmor på morgonen, Moa hos Jamina, själv åker jag vidare till Sickla där jag ska få manikyr! 
Resten av veckan har jag inga planer- herregud vad ska man göra då? Kanske åka till Handen på tisdag och kolla in mellandagsrean. Inte för att jag har några pengar att spendera men Moa fick pengar av sin gammelfarmor, så jag ska köpa antingen en ryggsäck eller kofta till henne tror jag. Tänkte att hon kommer att behöva en ryggsäck nu när hon börjar på dagis!? På torsdag är det nyårsafton, vi har inget planerat då...vi håller oss nog hemma, kanske äter något gott och skålar med champagne? Ja, det visar sig väl. Åh, gud vad seg jag är...men man får vara det, jag är nog inte ensam om det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0