Skönt att sova på hallgolvet?

Vilket snöväder man vaknade upp till imorse-härligt! 
Synd bara att jag älskar att sova, hatar mig själv för det. Klockan ringde 06.00 jag kände mig rätt så pigg då, rätt så redo att gå upp. Gick jag upp då? Nej, självklart inte...jag snoozade till 06.40.
Så det blev morgonstress som vanligt. Tjatade på Neo hela vägen till skolan att han skulle gå snabbare...stackarn. Den här morgonen tog det oss 35-40 minuter att gå till skolan (normalt sett ca 25 min) det är lite kämpigare både för mig som drar vagnen och Neo som har korta ben att traska i snön.


Neos första snöängel i år



Ett IKEA besök blev det idag, jag, Moa, Annelie och Imra åkte gemensamt i Annelies bil.
"Ett gott skratt förlänger livet" sägs det...då funderar jag på hur länge jag kommer att leva då om Annelie fortsätter skriva på sin blogg...idag på IKEA gjorde hon så att jag skrattade tills jag grät, läs om den händelsen på Annelies blogg. Det var mest Annelie som stod för shoppingen idag, jag handlade endast för en hundring.
Men jag hittade en fin säng och stolar och bord till Moas rum (det var egentligen Annelie som fick syn på dem),
 får se om det blir dem vi shoppar till henne när vi har flyttat.

Middagssällskap hade vi idag av Helena, väldigt trevligt! Dagens middag var Enchiladas med sallad,
 gott och enkelt.

Kolla in Moa här, hon somnade i vagnen på väg hem från skolan, sen var det nästan dags för oss att åka till IKEA på en gång, då la jag ner henne på golvet medans jag tog bort åkpåsen från vagnen.


Nu ska jag gå och krypa ner bredvid karlslok och just det- Moa som numer sover i våran säng typ varje natt!


Kommentarer
Postat av: Petra

ÅÅ vad jag saknar snön...

Här är det bara blött o trist!

2009-12-15 @ 16:03:39
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0