Snön kom idag

Kolla vilket fint skepp Sebbe och jag hjälptes åt att bygga åt Neo, det var typ ett endagsprojekt...

...det känns inte heller som att det kommer att hålla för en 6-årings lek.

Igår kväll när Neo hade lagt sig drack jag och Sebbe kaffe och Baileys...och en varsin grogg! Gott!



Vi kollade på Idol, sen cirkus Möller.


******************************************************************************************

Idag var vi på Ica maxi och storhandlade, köpte lite julskinka, leverpastej, julknäcke, prinskorv och sill också.
Vi kommer inte äta så mycket julmat här hemma, bara liiiite.
Julen har vi bestämt oss för att fira med Annas (Sebbes syster) familj, de skall fira den hemma hos Kristians (Annas mans) föräldrar i Eskilstuna, det blir mysigt! Och Neo kommer vi att ha HELA julafton-så underbart!

Vi har gjort pepparkakshus idag, Sebbe "limmade" och jag och Neo hjälptes åt med dekorationen.



Alldeles strax ska Neo gå och lägga sig, hoppas Moa somnar snart hon med. Sebbe och jag ska kolla på en thriller som visas på Kanal 5 vid 21.30.

Det har snöat hela kvällen, jag kände för att gå ut så att barnen fick leka i snön, men det ville tydligen inte resten av familjen. Hoppas att snön ligger kvar imorgon så att vi kan ta pulkan till julmarknaden i centrum. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0