Sociala Millan


Igår kväll hade jag och Neo mys. Åt en massa godis. Moa hon somnade 19.30.
Jag var ju trött och hade tänkt lägga mig efter Robinson, men så började filmen "28 dagar" som jag inte hade sett, då fastnade jag för den...tror att den var slut 23.45...


Detta väldigt fina pepparkakshus stod Anders och fixade med när vi kom hem till dem i förmiddags. Jag tycker inte riktigt att bilden ger huset någon rättvisa, det var ÄNNU vackrare i verkligheten!
Vi hade några trevliga timmar hemma hos Anders, Jamina och Rufus, blev bjudna på lunch och fika,
pratade och lekte. Mycket trevligt!

På vägen hem från dem hämtade vi upp Helena och åkte förbi Natta och Robins nya lägenhet
som såg ut ungefär såhär;
 
De har precis röjt ut hela köket, det blir nog jättefint när de har fått ett nytt kök!

Vi åkte vidare och släppte Neo hos farmor.
Helena, jag och Moa åkte hit och fikade.

Så det har varit en dag i det sociala.
Snart kommer Neo hem, då blir det middag, varma mackor är så avancerat jag orkar med idag.
Skandal? Ja, jag vet men vi har aldrig tidigare ätit mackor till middag.
Sen måste barnen bada, Moa luktar fisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0