Stureby

Idag var jag och Moa i Stureby och promenerade med Hanna och Ebbe. Ebbe sov hela tiden, Moa sov större delen av promenaden. Vi köpte lite fika på ett konditori i Enskede, det var jättekul att träffas, vi hade så mycket att prata om då det nästan är ett år sen vi träffades sist, kanske inte riktigt men det var en massa månader sen.
Jag är så tråkig så jag tog inte med någon kamera, däremot gjorde Hanna det så gå gärna in på hennes blogg och kika. Under tiden vi var ute på promenad var Sebbe och tapetserade klart Rufus rum. Så innan det var dags för hemfärd hälsade vi på Rufus och Jamina, Moa blev så glad när hon kom dit. Nu behöver jag inte ha dåligt samvete för att vi håller oss inne resten av dagen då vi var ute på förmiddagen. Jag behöver inte hämta Neo för det gör hans pappa, han ska åka och klippa Neo. Har jag tur får jag ta ett kort på min fina kille sen så ska ni få se. Men Neo gillar inte att bli fotad, jag ville ta kort på honom i morse när han såg ut som en liten tomtenisse med tomtebyxor och tomteluva...men han vägrade! De skulle inte ha något luciatåg för föräldrarna i deras skola, endast 1:orna och 5:orna skulle ha luciatåg som resten av klasserna skulle få gå och titta på.


Ikväll blir det (behöver jag ens skriva det?) Idol-final med familjen, popcorn, ostbågar och Coca-Cola.

Imorgon blir det IcaMaxi för lite storhandling, då bli Neo glad för att han kan då leka i leklandet som de har.
Sen ska vi göra pepparkakshus.

Söndag tar vi nog en prommis till Västerhaninge centrum där de skulle ha lite julmarknad och luciafirande.  

Nu väntar tvätten på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0