Tisdag

Idag åkte jag och Moa till Ica maxi och storhandlade (Neo var på Andy´s lekland med sin pappa), bla god mat och snacks till nyår, det blir god middag här hemma på nyårsafton, Matte kommer förbi, blir nog en härlig dag. Ska till systemet imorgon fm och sen till ÖB för att köpa några raketer så går vi ut på kvällen (på nyårsafton) med barnen och smäller några raketer.
Tänkte även träna imorgon, sen ska vi träffa Helena!

Nu har vi precis lekt ett tag på barnens rum, studsat studsboll, kastat större boll till varandra och blåst såpbubblor med Neos såpbubblepistol han fick i julklapp.
Så nu förtjänar jag att sätta mig framför datorn ett tag tycker jag.

Idag ska Neo få gå och lägga sig vid 19 trots att han har jullov, jag tänkte att han skulle få läsa för mig!
När han går och lägger sig vid 20-21 så somnar han inte förrän 22-tiden och jag tycker att det blir för sent...


Moa ser lite skeptisk ut








Min fina stora smarta kille!

Idag är det precis en månad kvar tills vi flyttar- åh som jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Angelika

Hej!

Hoppas att ni haft det bra i jul! Vilken bra hylla ni har i ungarnas rum som backarna får plats i. Hittade liknande när jag surfa in på ikea, är det där ni köpt den? om ja, vad hette den?

Kram Angelika

2009-12-30 @ 12:57:09
URL: http://angelika.gatti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0