Life is good

Livet är ju för underbart! Inte jämt och ständigt, inte alltid. Men för det mesta. Som just nu, i detta ögonblick. Jag kan inte sluta le. Kanske är det solen som gör det, solljuset tillsammans med ett nöjt lugn som vilar över mig. Känns bra just nu, och jag har grejer att se fram emot. Imorgon blir det träning på lunchen! Och efter jobbet ska jag få en "skrotbil" :-) Nu blir det nog hem och äta kroppkakor, det är jag sugen på. Det är bara jag, barnen är hos deras pappor. Orkar jag ska jag nog dammsuga hemma. Igår läste jag ut min bok "Paganinikontraktet", den rekommenderas varmt! Så nu när det är färdigläst får jag roa mig på annat sätt. Hade tänkt måla Moas docksäng svart, det gör jag när jag känner mig rastlös någon dag. Ha en underbar måndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0